Tierlihuus

Dieses Thema im Forum "HP - Corner" wurde erstellt von Partynudle, 10. Juli 2007.

  1. Partynudle

    Partynudle Erfahrener Benutzer

    Registriert seit:
    22. Mai 2007
    Beiträge:
    466
    Tierlihuus so heisst mini neu HP...
    bi scho über 4 stund draa am schaffe und es macht mer immer no spass aber langsam chumi hunger über:keks:

    Chönd ja mol go luege und sege was nöd gut isch ... aber ebe bin no draa...:D:203:

    grüessli eui Sabrina

    ___________________

    http://www.repage7.de/member/tierlihuus
     
  2. Strubeli

    Strubeli Erfahrener Benutzer

    Registriert seit:
    21. Januar 2007
    Beiträge:
    247
    Hallo
    Finde kommt gut, mach doch noch Fotos von der Haltung der Tiere!!
    Das wird immer gern gesehen :d040:
    Der Shadow gefällt mir übrigens sehr gut, süsser Kerl Herzaugen
    Liebe Grüsse
    Conny
     
  3. Partynudle

    Partynudle Erfahrener Benutzer

    Registriert seit:
    22. Mai 2007
    Beiträge:
    466
    Hallo Strubeli

    Ja die Bilder werden noch folgen...
    Habe mich bis jetzt nur auf den Shadow spezialisiert...
    Danke er ist wirklich ganz ein schnügiger ... gäll Tamara...:D

    Grüessli Sabrina



    so wurde soeben "fertig" mit der Haltung. Habe vorerst noch 2 oder 3 bilder reingestellt...
    Morgen oder in ein paar tagen folgen neuere...
     
  4. silberwoelfli

    silberwoelfli Erfahrener Benutzer

    Registriert seit:
    26. Februar 2007
    Beiträge:
    777
    Hihi Dir ging es so wie mir, habe ja auch gleich gestern die HP aufgeschaltet und sass dann 5 Stunden am PC und merkte erst dass ich Hunger habe, als das Knurren meines Magens einfach wirklich nicht mehr zu überhören war :a035: schöne HP hast Du
     
  5. Tamara

    Tamara Prominenter Benutzer

    Registriert seit:
    24. November 2006
    Beiträge:
    2.030
    Hallo Sabi

    mach witer aso, as kunnt guat. Wenn alles abitz mit Fötali ufpepsch isches
    super.
    Dr Galileo wird sich sicher wohlfühla bi Diar.

    Grüassli Tamara
     
  6. Partynudle

    Partynudle Erfahrener Benutzer

    Registriert seit:
    22. Mai 2007
    Beiträge:
    466
    @ silberwölfli
    gell wemmer mol aafanget chammer scho fast gar nüme ufhöre
    Dini HP isch au de hammer und danke...

    @Tamara
    Danke vill mol gib mer au mega müe
    Ja hans mol gschribe gha bi "Sueche es billigs Kasträtli" wiesem goot und was er macht... er isch esooo süess...;D
     
  7. silberwoelfli

    silberwoelfli Erfahrener Benutzer

    Registriert seit:
    26. Februar 2007
    Beiträge:
    777
    säg nüt, macht scho bau süchtig adere hp ds baschtle :g030: danke ou fürs kompliment, das fröitmi. die blaue bälleli bi diere muus sind ou heiss ::7
     
  8. Abendstern

    Abendstern Benutzer

    Registriert seit:
    21. Juni 2007
    Beiträge:
    85
    Hallo

    Gseht toll us Dini Hp. Ganz mi gschmack......::4 ::4 ::4 !! Super Hautig, komplimänt :)

    Mach witer so.

    Libei Güess Monika

    http://abendstern.repage6.de
     
  9. Partynudle

    Partynudle Erfahrener Benutzer

    Registriert seit:
    22. Mai 2007
    Beiträge:
    466
    Danke Abendstern(Monika)

    Ja das sind aber nur die alten Bilder die neuen habe ich noch nicht gemacht...
    es sieht jeden Tag anders aus...
    erst gerade gestern habe ich wieder das gras was von dem Rasenmäher geschnitten wurde im gehäge verstreut...:D
     
  10. Partynudle

    Partynudle Erfahrener Benutzer

    Registriert seit:
    22. Mai 2007
    Beiträge:
    466
    Hey zämä

    Es isch wider en langi ziit vergange und ich han wider chli chönne a minnere HP schaffe...

    Wenner lust und ziit hend chönder ja go nacheluege ga... den xehnder au gad die neue 3 hase vo iizoge sind...

    und wies ussegheg hüt usgseht oder respektiv gester usgse het...

    hanmer echt müe gee...

    hoffe eu gfallts...
    kommentär chönder da oder au im gästebuech uf de HP ge...
    wür mi freue...

    Grüessli eui Sabi!

    __________________

    http://www.repage7.de/member/tierlihuus
     
  11. Franziska

    Franziska Guest


    Hoi Sabrina,

    Fluppina und Leila sehen sich auf Deinen Fotos aber wirklich ZUM VERWECHSELN ähnlich... :a015: ;) :g030: Man könnte wirklich meinen, das sei das selbe Karnickel!

    Dann habe ich noch eine Frage: Euer Sittich ist doch sicher ein ZIEGEN- (und nicht ein ZIEGLER-) Sittich, oder? Er hat jetzt hoffentlich wieder ein Gspänli bekommen!

    Und ein letzer Kritikpunkt: das Foto Eurer Katze ist wirklich sehr schlecht - da sieht man ja überhaupt nichts.


    So, jetzt aber genug gemotzt! Sonst hast Du Dir wirklich sehr Mühe gegeben mit der HP, und sie kann sich sehen lassen :) !


    Grüessli, Franziska
     
  12. Partynudle

    Partynudle Erfahrener Benutzer

    Registriert seit:
    22. Mai 2007
    Beiträge:
    466
    Hallo Franziska...


    also das wegen den sittich...bis jetzt sagte man uns das der ziegler...heisst aber ich schaue gleich mal obs nicht doch ein ziegensittich ist...

    Ja das finde ich auch...aber si ist noch recht schwer zu fotografieren weil si so schwarz ist...

    versuche aber sicher noch bessere zu machen...


    ach übrigens gestern zogen bei uns noch weitere 2 tiere ein...und zwar........KORNNATTERN....:D

    mit der seite aber noch nicht fertig da ich die schlangen noch nicht so gut charakterisieren kann...

    grüessli eui Sabi
     
  13. Partynudle

    Partynudle Erfahrener Benutzer

    Registriert seit:
    22. Mai 2007
    Beiträge:
    466
    poah sorry tut mir echt leid es ist tatsächlich ein ZIEGENsittich...

    *sofortänderntu*

    @Franziska danke dass du mich darauf aufmerksam gemacht hast...
     
  14. Partynudle

    Partynudle Erfahrener Benutzer

    Registriert seit:
    22. Mai 2007
    Beiträge:
    466
    Hey zämä...
    zu minnere HP hani no en frag...wüsset ihr wie ich sone banner chan mache oder chan ich das gar nöd mache ???

    wür mi freue wenner mir chöntet hälfe...:D

    grüessli eui Sabrina
     
  15. Partynudle

    Partynudle Erfahrener Benutzer

    Registriert seit:
    22. Mai 2007
    Beiträge:
    466
    chanmer niemmert hälfe???
     
  16. Smilla

    Smilla Erfahrener Benutzer

    Registriert seit:
    8. August 2007
    Beiträge:
    203
    Das kannst du mit jedem Bildbearbeitungsprogramm machen. Heute Abend hätt ich Zeit, da könnt ich dir vielleicht was basteln.


    Liebe Grüsse
    Karin

    Ps: ich benutze dazu PhotoImpact XL
     
  17. Smilla

    Smilla Erfahrener Benutzer

    Registriert seit:
    8. August 2007
    Beiträge:
    203
    So, hab mir nun doch schnell die Zeit gestohlen und dir das Ergebnis per mail geschickt, vielleicht inspiriert es dich ja.
     
  18. Partynudle

    Partynudle Erfahrener Benutzer

    Registriert seit:
    22. Mai 2007
    Beiträge:
    466
    sorry aber ich habe nichts bekommen...sende es mir doch bitte an diese adresse:
    sabrisenegger@active.ch

    Danke schon im vorraus...!

    ich habs danke ich werde versuchen sie einzusetzen...
     
  19. Partynudle

    Partynudle Erfahrener Benutzer

    Registriert seit:
    22. Mai 2007
    Beiträge:
    466
    Bilder wegg...

    Hallo zämä... gester hani welle uf dere hauptsiite wo ich chan dhomepage iirichte all bilder glöscht willi gmeint han das das nur sone ablagerig isch und nöd so wichtig isch...:a015:
    nur jetzte hani gmerkt das das ganz wichtig isch und jetzte all bilder nüme uf de hp sind:g070: :g070:

    soseli und jetzte chani wider aafange mit bilder ie koppiere,,, han gester eifacht kei lust me dezue gha...:(

    dörfet mir aber immer wider schribe wie d'bilder sind und/oder ich si söll wächsle...:wu: :wu: :wu:

    hehe ou ja genau...Smilla ... chli en dummi frog aber wie bring ich de banner i das forum ie?
    Chammer denn au eifacht bi dem druftrucke und denn goot dsiiite uf??
    Isch nämmli mega schön...:bl3:
     
  20. Smilla

    Smilla Erfahrener Benutzer

    Registriert seit:
    8. August 2007
    Beiträge:
    203
    Schön, dass er der gfallt, ha nume 5 Minute bruucht defür, wenn aber en anderi Idee hesch, chasch mer das gärn säge, ich baschtle würklech gärn a so Sache ume.

    Wie me de verlinkt, müest i zerscht no luege...ich gang mi jetzt mol go schlau mache, vellecht antwortet jo unterdesse öpper, wo scho weiss wie`s got.