Hallo zäme nach langem warte sind sie endlech da. D Alaska het hüt am Vormittag ihres gheimniss glüftet. 4 süessi Babys. 3 Wiblis und 1 Böckli Wiiblis: 1 silberagouti mit weiss(glatthaar), 1 Silberagouti (Strubeli), 1 schokofox (glatthaar) Böckli: 1 silberfox (strubeli) Da i weis wie gärn ihr Fötelis aluget hie 2 vo dere süesse bande.
Jööö, so herzig, so frisch geschlüpfte Winzlinge . Viel Glück für die Kleinen, ihr Mami und das stolze Zweibein! Grüessli, Monika
ui so herzig.met dem schoggifox chont mer jo grad in versuechig,ned doch no eis meh zuetue hihi ganz herzigi
hallo Rebi hey, das hat Kosmos ja super hingekrigt die Babys sind total süss gratuliere ganz herzlich
Wow, die sind ja so was von süss… Würde alle vier gleich nehmen wollen… Aber eben, der Platz ist schon besetzt. Einfach oberschnüsig die vier!!!
Megaschöni Baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratuliere! Grüessli Gabi P.S.: isch guet, dass du die Fotene da na ineschtellsch - uf dinere HP chanis nämli immer nanig aaluege, ich bring die verflixti Wärbig eifach nöd wäg.
Sind die süüüüssss!!!! Gratuliere der Mama zu diesen hübschen Kindern. Zum Glück habe ich keinen Platz mehr bei mir,sonst könnte ich für nichts garantieren. Liebe Grüsse Sabine
Die sind ja oberschnüsig und megaherzig Ach je, und ich habe versprochen gehabt dieses Jahr kein einziges Meeri mehr zu kaufen . Niemand hat geglaubt, dass ich es schaffen würde . Wir haben aber schon November und ich bin standhaft geblieben . Und jetzt kommst Du mit solche herzige Babys. Wenn ich jetzt schwach werde bin ich nie mehr glaubwürdig. So muss ich leider passen Aber ab Januar wenn ich wieder frei, je, je. Liebe Grüsse Silvia
Süss.....! Die sind denn süss, herzlichen Glückwunsch auch von mir! Liebe Grüsse Anette www.lunkarya.ch